برگهای سپیددفترمن ....

برگهای سپیددفترمن ....

این شعر با عنوان برگهای سپیددفتر من از فریدون مشیری

عاشق شعر شدم و حفظش کردم و فک کردم چقدر با حال من یکیه در نتیجه تو وب گذاشتمش :

 

"برگهای سپید دفتر من"

دردل خسته ام چه می گذرد؟


این چه شوری ست بازدرسرمن؟


بازازجان من چه می خواهند؟


برگ های سپیددفترمن؟


من به ویرانه های دل چون بوم


روزگاری ست های وهودارم


شیونی دردناک وروح گداز


برسرگورآرزودارم


این خطوط سیاه سردرگم


دل من،روح من،روان من است


آنچه ازعشق اورقم زده ام


شیره ی جان ناتوان من است


سوزآهم اثرنمی بخشد


دفتری راچراسیاه کنم؟


شمع بالین مرگ خودباشم


کاهش جان خودنگاه کنم؟


بس کنم این سیاهکاری،بس!


گرچه دل ناله می کند؛"بس نیست"!


برگ های سپیددفترمن!


ازشماروسیاه ترکس نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 22 خرداد 1395برچسب:, ساعت 9:4 توسط Reihaneh